توزیع اقلام فرهنگی هم زمان با هفته عفاف و حجاب 

توزیع اقلام فرهنگی هم زمان با هفته عفاف و حجاب 

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با هفته عفاف و حجاب اقدام به تهیه ۲۵۰ عدد اقلام فرهنگی شامل زیارت عاشورا بهمراه تصویر رهبری و سردار حاج قاسم سلیمانی و احادیثی مرتبط با عفاف و حجاب کردیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با هفته عفاف و حجاب اقدام به تهیه ۲۵۰ عدد اقلام فرهنگی شامل زیارت عاشورا بهمراه تصویر رهبری و سردار حاج قاسم سلیمانی و احادیثی مرتبط با عفاف و حجاب کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد افزود: این اقلام فرهنگی در بین اقشار مختلف جامعه توزیع شد تا علاوه بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، افراد با قرائت زیارت عاشورا یاد و خاطره شهید سلیمانی را زنده نگه دارند.

وی بیان کرد: برای تهیه زیارت عاشورا بهمراه تصاویر رهبری و حاج قاسم به چاپخانه ای در قم سفارش داده شده و در مجموع هزینه تهیه این اقلام ۶۵۰ هزار تومان شد.

جبالبارزی اظهار کرد: علاوه بر این از طریق فضای مجازی نیز اقدام به انتشار عکس نوشته و کلیپ هایی مرتبط با ضرورت حفظ عفاف و حجاب کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد عنوان کرد: همچنین به سوال ها و شبهات فضای مجازی در خصوص حجاب و عفاف پاسخ دادیم.

وی در خاتمه ابراز کرد: متاسفانه امسال به دلیل شیوع کرونا آن طور که باید و شاید نتوانستیم برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب را برگزار کنیم و عمده برنامه های اجرا شده در سطح فضای مجازی بود.


 

پایان پیام/ 586